BENVINGUDA

Benvolgudes famílies:
Aquest bloc és per a que els vostres fills i les vostres filles puguin escriure "cartes" per explicar-vos activitats que els ha cridat l'atenció. Si ho mireu junts, us ho podran explicar millor.

També hi escriurem nosaltres quan us vulguem mostrar algun treball significatiu. (Ja veureu que el tipus de lletra és diferent)

Vosaltres també podeu escriure, a "comentaris". Després els llegirem a la classe.

Desitgem que us agradi i que gaudiu amb els vostres fills, tant com ho fem nosaltres.

Gràcies per visitar i participar al bloc de les classes de P5.
Isabel i Quim




7/5/10

LES COLÒNIES

Ja hem tornat de les colònies.
Els DOFINS i els CONILLS us expliquem que vam fer aquests dies.
També podeu veure altres fotos

8 comentaris:

ALDO SETIEN P5B ha dit...

OLA SOC AL ALDO E MIRAT AL BLOC
AM LA MEVA MAMA I LA MEVA JARMANA I
EM MIRAT LAS FOTOS DE LAS COLONIES

Anònim ha dit...

hola soc l' elsa he mirat el bloc amb el meu papa i li he explicat moltes coses de las colonies.

elsa i papa

Anònim ha dit...

QUÈ MACO VEURE COM ANEU CREIXENT! US ENRECORDEU QUAN VAM ANAR JUNTS DE COLÒNIES A P3?

MARTA

Anònim ha dit...

SON MOL MACUS ELS DIBUXUS I LAS FOTUS DA CULONIAS

JULIA DOFINS

Anònim ha dit...

LAS FOTUS DE LES CULONIES ENS AN AGRADAT MOLT. GRASIAS PER PURTARNUS DE CULONIES QUIM I ISABEL.
DANIEL DURAN

Anònim ha dit...

A LA NIT MA AGRADAT MOLT PERQUE EM TRUBAT AL DRAC MIQUEL.
MARC DURAN

Anònim ha dit...

hola soc el Pol Segarra,

Em va agradar molt com tocavem el drac

Anònim ha dit...

LI E ANSANYAT AL PAPA LAS FOTUS DA LAS CULONIAS
AMALIA MAGARIÑOS

I m'han agradat molt. He pogut veure les bestioles i tota la colla pessigolla. Ah! I al drac Miquel!!
Toni